• +420 733 108 001

Commander 1000 XT BRUS ALUMINIUM

Cena: 551 519S DPH
Dostupnost: Skladem u dodavatele v ČR
Kód zboží: 97845

TECHNICKÁ SPECIFIKACE

Commander 1000 XT

Hodláte cestovat a pracovat? Tento model je dělaný přesně pro Vás.

Vedle vynikajícího výkonu je Can-Am Commander 1000 XT také zárukou bezpečí a naprostého jízdního komfortu. Vybaven jednoduše vyjímatelnými posuvnými sedadly, nastavitelným volantem, madly pro spolujezdce, dvoupatrovým výklopným úložným boxem, tříbodovými bezpečnostními pásy s pojistkou, bezpečnostním kódovaným systémem D.E.S.S. a dalšími "lahůdkami", vám dovolí vychutnat si úžasný pocit z jízdy. Stejně tak technologie ovládání a motoru byly vyřešeny bez sebemenších kompromisů – výsledkem je sametově hladké řízení a vysoký výkon motoru. Plynový elektronický pedál je vybaven dvěma režimy - SPORT / NORMAL, které vám umožní měnit reakci na plyn a tím zajistí snažší jízdu v náročném terénu bez nepříjemného poskakování
Pokud vás překvapuje, že je u side-by-side vozidla možno skloubit motore ROTAX 1000 o výkonu 85 koní s futuristickým řešením zavěšení a ovládacích prvků, a to vše v jednom balení, radši si sedněte. Commander XT totiž nabízí ještě mnohem víc -proč dělat kompromisy, když můžete mít vše v jednom a ještě všem v okolí vyrazit dech?

Základní výbava:
- motor ROTAX V-1000 - 85hp
- progresivní posilovač DPS
- elektronická ochrana proti poškození variátorového řemene
- nový samosvorný diferenciál Visco-Lok
- anatomické kožené sedačky
- výškově nastavitelný tříramenný kožený volant
- 2x černý klíček + třetí šedý pro 70% výkon
- posuvná sedačka řidiče
- naviják Warn RT40
- 14" disky kol
- Pneu MAXXIS Bighorn 2.0
- ochranný přední rám
- ochranný rám korby
- vodotěsná schránka pod nákladní korbou
- snadno vyjímatelné sedačky
- sklopná korba
- D.E.S.S. bezpečnostní systém proti krádeži
- uzamykatelná řadící páka
- rozšíření blatníků
- odjímatelnou zadní torzní tyč
- elektronický plyn
- režim SPORT pro přidání 20% výkonu a změny reakce plynového pedálu
- elektronický systém HSS

zabraňuje zvyšování otáček motoru při skocích, kdy tento systém udrží stejné otáčky motoru jako při posledním dotyku s povrchem před skokem. Tímto se chrání veškěré hnací osy, které nedostávají krutové rázy při dopadu, kde je rozdílná rychlost stroje s koly.